If this town is just an appel then let me take a bite....

hej bloggen!
Just nu lyssnar jag på human nature .Idag har jag i alla fall varit me gabbi .Sen så har hon äntligen gått med på att vi ska gå på cirkus weeeh.Men på ett vilkor att jag följer med henne efter cirkusen till stan och fira bolivias national dag .Så här kommer min fredag se ut. på morgonen typ vid tolv tiden ska jag ock gabbi gå och köpa billjeterna .Sen klockan 19:00 börjar den .Sen klockan 22:00 så ska vi åka till stan och fira haha. Gud va jag har tjatat på henne om cirkusen men asså jag älskar cirkusar och det va så länge sen jag va på en cirkus.Jag älskar hela atmosfärden och allt med cirkusar. Men nu så ska jag gå .
xoxo
   Paulina
p.s om lite mer än en månad fyller jag år'! :) I am getting old !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0