no,I am not död!

hej bloggen !
Sorry för den dåliga uppdateringen men ajá.I alla fall under helgen har jag: Varit med gabbi.
Fredag:
Jag och Gaggi skulle ha gått på cirkus och sen och sen in till stan . Nej det blev inte det. Vi bestämmde att gå på bio istället för jag gick in på deras hemsida och cirkusen såg jätte "fattig" ut och numrena lätt inte så interessanta .Sen tyckte jag också priset var för dyrt för det dom hade att erbjuda det kostade typ 200kr . Så jag och gabriela gick på bio o kollade på brüno den va jätte rolig asså jag rekomenderar den faktist. Sen så gick vi runt lite och vi kom väl hem nån gång vi 23:30-00:00 eller nåt sånt.
Lördag:
För det första så var den där bolivanska national-firar-grejen på lördagen och inte så fredagen som vi hade trott.Asså det va roligare än va jag hade trott. Vi va väl där till 01:00 kanske . Sen på tunnelbanan så va det en massa folk som va fulla hahah.Den va så kul e kille ni vet den där låten Cara mia till mej fan va jag o Gabbi garvade när vi hade gått av tunnelbannan. Sen så kom vi väl hem vid typ 03:00 eller nåt sånt .

Men nu så ska jag gå.
xoxo
   Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0