årkar inte mer!

hej bloggen! sorry för den dåliga uppdateringen med asså det har bara blivit för mycket för mej . Jag känner att jag är under mycket press just nu .Så liksom bloggen e inte på nummer ett just nu .Asså i alla fall har kommit hem från ett läger idag men det känns som att det här blir det sista för att jag hinner inte . Asså ibland vill jag bara sova sova o sova och inte vakna upp .Det jag hatar också e att jag sätter skit mycket press för mej själv så det räker inte med lärarnas utan om jag inte får nåt "bra" resultat(som e typ mvg för mej asså) då blir jag jätte besviken på mej .Asså det e nästan som att jag straffar mej själv då t ex asså tänker bara negativt och en massa annat skit om ni fattar. Men aja nu måste jag göra min jävla tyska läxa och läsa till mitt No förhör som vi ska ha och jag har inte varit med på en enda lektion den här veckan så vet inte ens vad förhöret kommer handla om men få försöka läsa på så gott det gå ...
xoxo
   Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0