My b-day!happy bithday to meeeeee!

Ja må hon leva ,ja må hon leva ,ja må hon leva ut i hundrade år.........
Som sagt fyller jag år idag ..i alla fall idag eller igår om man ska vara exakt så var jag o gabbi på bio.Sen så bestämmde vi at vi skulle gå från meddis till farsta och det gjorde vi eller vi gick till hökarängen för sen började det regna :( Men i alla fall idag köpte jag ett par svarta byxor från gina och fem par örhängen ,skit snygga.Sen när jag och Gabbi va på den där bron mellan skanstull och gullmarsplan fick jag min födelsedags pressent .Jag fick en Michael Jackson tröja för hon vet att han är en av mina stora idoler så blev skiiiiit glad. Men nu så ska jag föröka sova lite.
xoxo
   Födelsedagsbarnet Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0