sjuk och till stan med nytvättat hår!?

hej bloggen!
I går va jag med gabbi vi chillade bara lite.Idag senare så ska jag kanske också träffa henne men först så ska jag åka till stan med min syster då ska jga även passa på att lömna tillbaka ett par skor jag köpte här om dag .Asså dom va helt okej men jag ångrade mej så ska gå o lömna tillbaka dom som sagt. Gud jag känner mej sjuk har typ ont i halsen och e typ lite snorig och i går när jag skulle sova så va jag sjukt kall (och jag e ganska varmblodig av mej) jag kanske har grisen!? hhahah ne tror inte det. Lägger ut en bild på skorna jag lömmnar tillbaka.Vil ni vete varför jag köpte dom här skorna ? Jo asså jag va i stan och skulle köpa dom andra skorna från Monki (jag la ut en bild i nåt inlägg innan) men nej dom va slut ! blev skit sur asså dom va slut överallt dom hade typ 41:or kvar! Det komer typ komma in fler i November!? fatta hur sur jag blev. Så köpte dom hör skorna för jag var typ deprimerad för att dom andra va slut.Men nu så ska jag gå. Senare idag lägger jag kanske ut vad jag fick i födelsedag (även om det nästan va för en vecka sen) .fan det e nåt knass med bilden av skorna har försökt lägga upp bilden i typ fem minuter föröker lägga ut den senare okej?
xoxo
   Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0